ok....getting tired of this....


Anonymous
on Mar 30, 2009 @ 03:09 pm

whenever a guy calls you and does not even talk!!! i have this particular guy friend that i have known now for a few years and like seems like just recently when we talk on the phone there are very awkward silent pauses. I HATE IT!! especially when HE is the one that calls and like sometimes im busy or just dont really wanna answer lol so he calls me sometimes twice and i always think its a emergency or something so i end up calling back and turns out he just wanted to see what i was doing and ugh just irritates me and he wont really say anything else so im mostly the one making up stuff like a IDIOT. i just dont see why he does this its mostly just with him that it happens the rest have stuff to say so i dont know maybe its just HIM but i know he definitely talks more to other friends that are girls and just not to ME =[ i rather him not call me at all if this is always gunna be how it is cuz i dont like it at all and it ends up getting so weird and i hate silence so yea... please...need some advice on this!! hope its not just me that it happens to!!!!
 


2 Replies


Ali de Bold
Maybe he likes you? on Mar 30, 2009 @ 03:31 pm

And is nervous? Why don't you just ask him what's up? Don't try to fill the silence. Let him do the talking and see what he wants.
Reply

Fabulously Broke
Definitely likes you on Apr 03, 2009 @ 02:35 pm

Tongue-tied, has a crush, calls you all the time.

Yep. He likes you.

But maybe you don't give him any material to work with either. Hard to talk to someone who always acts busy on the phone and isn't listening.
Reply

Leave A Reply

Title:
Your Reply:
 

 

Join Our Newsletter

Stay in the loop for the latest news, contests, deals and more!


Recent Activity


jcb75 has posted in the forum topic
White Hot Chocolate

jcb75 has posted in the forum topic
The BEST part

TiaQ added a new review for
Skittles Original



TiaQ has posted in the forum topic
DID YOU KNOW?? CHRISTMAS FACTS

TiaQ has posted in the forum topic
What is your favourite Christmas song?



See All:  Reviews | Forums | Articles