Big Bang theory!


minobi
on Oct 22, 2014 @ 06:21 pm

Does anyone watch Big Bang theory? It is hilarious! I love how it is a comedy focused on a group of geeks. Makes me feels like I could be in their circle. Haha
 

27 Replies


babigurl86
BBT on Oct 23, 2014 @ 01:40 am

Love the show.
Reply

bungrob
big bang on Oct 23, 2014 @ 05:58 am

Never use to like watching programs like this until one day i sat and watched it and now i cant miss it .Love it
Reply

Onimiki
I love this show on Oct 23, 2014 @ 09:10 am

Not too impressed with Penny's new hair cut though :( Short can be cute but her hair looks like it belongs on an old lady
Reply

Tatdewar
Yup on Oct 25, 2014 @ 01:17 am

Always good for a laugh. This season has been pretty funny
Reply

Red_rosie13
Awesome on Oct 26, 2014 @ 03:55 pm

I really like this show and I got my parents hooked as well. It's a great show that uses comedy to explore the differences in people's lives.
Reply

HaleyTong
Love it! on Oct 27, 2014 @ 03:05 am

I've been watching this show since it first started.. They have come a long way... I like Penny's new hair style! Kinda shows that she is done with the waitress/struggling actress role, this new job should be interesting..
Reply

fredamans
Yup on Oct 27, 2014 @ 12:32 pm

It's the only sitcom I like.
Reply

chick7787
My favourite!! on Oct 27, 2014 @ 04:35 pm

Lol it's one of the best shows! I love it....
Reply

lisajh
Penny's Hair on Oct 28, 2014 @ 01:24 am

Yeah, not liking Penny's hair either. It's not that I think she looks bad, but now she looks like an uptight chick. I suppose it looks more professional now with her pharmaceutical marketing job BUT doesn't mean I have to like it.
Reply

Icesis
Love it on Nov 04, 2014 @ 12:49 am

I absolutely love this show!

I think it's amazing how Jim Parsons (Sheldon) was only suppose to be a supporting character, but ended up stealing the show.
Reply

Leave A Reply

Title:
Your Reply:
 

 

Join Our Newsletter

Stay in the loop for the latest news, contests, deals and more!