Weird Celebrity Phobias

LaurenBlair

Today In: Stars are people too, we learn that celebrities have weird phobias too.
Including:
Johnny Depp - clowns
Scarlett Johansson - cockroaches
Pamela Anderson - mirrors

Click Here to find out who is afraid of being attacked by a crazy fan.
Jan 19, 2011 @ 11:34 am


7 Replies

LaurenBlair

:)

I love Pam! She is like a real life cartoon character
Jan 19, 2011 @ 03:05 pm
cathy3087

haha

Pam Anderson is scared of mirrors! Hahaha Does that mean she's scared of her own reflection?!?
Jan 20, 2011 @ 01:49 pm
LaurenBlair

mmm yep

Somethin' like that, ya. I think it's a pretty common thing to be weirded-out watching yourself in the mirror (excluding checking yourself), actually doing something like eating or acting or dancing etc. could be awkward.

Having said that, Pamela Anderson would be the last person I would peg to have this condition
Jan 20, 2011 @ 04:55 pm
terijd

lol

lol That is rather odd, but thinking about it, I don't like mirrors like that either. The bathroom is ok and even one by the door to check appearance, but the ones for decoration in hallways or living rooms creep me out lol. I do have a big phobia of 2 mirrors facing each other. Something about that really freaks me out lol.
Feb 16, 2011 @ 06:15 pm
LaurenBlair

This would have been your nightmare...

I grew up in a house full of mirrors - on the doors; walls probably 70% of the rooms had full length mirrors in them. My bathroom had to massive mirrors facing each other (one across the vanity across from the double door linen closet) I used to pretend I was a twin or a triplet cause I could see infinite numbers of myself depending on how I stood.

Feb 17, 2011 @ 01:09 pm
cathy3087

hahahah

@laurenblair: you used to pretend you were a twin/triplet! That's soooo cute!!
Feb 17, 2011 @ 01:32 pm

Leave A Reply

Title:
Your Reply:
 

 

Join Our Newsletter

Stay in the loop for the latest news, contests, deals and more!


Recent Activity

Pammywhammy845 has posted in the forum topic
What's Your Favorite?

Pammywhammy845 has posted in the forum topic
I am Sam

Pammywhammy845 has posted in the forum topic
Outdaughtered

Pammywhammy845 has posted in the forum topic
Nestle Drumsticks

Pammywhammy845 has posted in the forum topic
Concealer question






See All:  Reviews | Forums | Articles